هتل جمیرا کریک ساید دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل جمیرا کریک ساید



هتل پنج ستاره جمیرا کریک ساید دبی در فاصله ۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. هتل در مجموع از ۲۹۲ اتاق تشکیل شده است. این هتل به وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسانی دارد. فاصله هتل با سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر بسیار کم است. مرکز بین المللی مالی و سرمایه گذاری دبی در فاصله ۱۸ دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. همچنین مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه ۱۵ دقیقه با این هتل فاصله دارد. داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد.
 

Dubai_Hotels
 

این هتل در قلب دبی واقع شده است و چشم اندازش به رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی و مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزایای آن است.
تلفیقی از هنر و معماری نوین ، کریک ساید را به یکی از لوکس ترین هتل های دبی تبدیل کرده و می توان آثار فرهنگ و تمدن را در گالری آثار هنری کریک ساید ، مشاهده کرد.
 

Dubai_Hotels
 

کریک ساید با داشتن ۲۹۲ سوئیت و اتاق مجلل و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برایتان به ارمغان می آورد که در حین تفریح به فعالیت های بازرگانی و تجاری خود بپردازید.
 

Dubai_Hotels
 

همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل های جمیرا از جمله امکانات این هتل لوکس و زیباست.
 

Dubai_Hotels
 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر سرباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اینترنت وایرلس و... در خیابان هتل ، ۲ سوپر مارکت ، داروخانه ، ۲ سالن اسپا ، ۸ رستوران بین المللی می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: